Hiihto

HOX Nappulahiihtojen sponsorit!

Tänä vuonna Risto Pirttinen (puh. 050 5683562) hoitaa nappulahiihtojen sponsoreiden hankinnan ja sopii heidän kanssaan kisojen ajankohdista. Sponsori voi halutessaan tarjota makkarat hiihtäjille ja heidän taustajoukoilleen.

Sponsorit ovat nappulahiihtojen elinehto! Yhteistyö hiihtojaoston kanssa kisojen järjestämiseksi on tärkeää alueen lasten ja nuorten liikunnan kannalta. Tervetuloa sponsoroimaan nappulahiihtoja!

Yhteistyökumppanit

KUVA: Antti Järvinen Photography

Kortesjärven Järvi-Veikkojen hiihtojaosto on aktiivinen junioriurheilun toimija Kauhavalla. Tavoitteenamme on luoda hyvät kasvattajaseuran puitteet hiihtourheilusta kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Tässä olemme viime vuosina onnistuneetkin, sillä seuran kasvatit ovat siirtyneet kasvettuaan isompiin seuroihin ja pärjänneet aina nuorten SM-kisoissa asti.

Nyt tavoitteena on luoda Kortesjärvelle jälleen uusi hiihdon sukupolvi. Talvella 2023 järjestämme hiihtokoulua 5-12-vuotiaille sunnuntaisin sekä suosittuja Nappula- ja nuorsiohiihtoja torstaisin. Lisäksi tavoitteena on järjestää viime vuosina suosituksi tullut Purmojärven laturetki.

Tervetuloa mukaan hiihdon maailmaan. Meille kaikki urheilijat ovat yhtä tärkeitä ja arvokkaita!

Lisätietoa tulevista harjoituksista saat valmentajilta. Tervetuloa!

Ota rohkeasti yhteyttä!

Puh: 045 1233025 (Neea)

Sähköposti: hiihto.kjv@gmail.com

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Harjoitus- ja kilpailukeskus:

Kitkan maja ja ulkoilualue

Kitkantie 60, Kortesjärvi

Intersport Seinäjoki -tunnus: 230519

Sano tunnusnumero tai ´"Kortesjärven Järvi-Veikot Hiihto" Seinäjoen Intersportin kassalla, kun ostat mitä tahansa tuotteita. Ostetut tuotteet keräävät hiiihtojaostolle bonusta, joka voidaan lunastaa lahjakortteina tai ilmaisina tuotteina.

isokangas kartta.jpeg (6.9 MB)
Purmojärven latukartta